I dolina czerwienią spłynęła

Pulp Cthulhu, Zew Cthulhu

To retro futurystyczny hexcrawl na 1-2 sesje. Powstał w ramach game jamu #3po3.

Jest rok 1957 – środek zimnej wojny. Gracze wcielają się w agentów FBI skierowanych badających wypadek w laboratorium znanego profesora. Dowództwo podejrzewa sabotaż Czerwonych. Sprawa okazuje się znacznie poważniejsza. Czy BG będą w stanie zapobiec inwazji?!

W oku patrzącego

Potwór tygodnia

Skrzyżowanie filmu del Toro ze „Szklaną pułapką”. W gęstej przedświątecznej atmosferze galerii handlowej polujecie na Pijawkę. Ta przedwieczna bezoka istota nie jest w stanie przeżywać uczuć ani emocji dlatego wysysa je wraz z oczami swoich ofiar.

Skarbiec al-Asturlabi

DnD 5e, copper bestseller

Przenosimy się w klimaty baśni z tysiąca i jednej nocy, na pustynie gdzie nieprzebrane skarby czekają na awanturników, śpiąc w starożytnych podziemiach. Gdzie żebracy targują się z potężnymi dżinami, a nieumarli pilnują ukrytych grobowców.

Skarbiec to prosty lecz klimatyczny loch dla postaci na 3 poziomie. Zapewnia 4 godziny gry wypełnionych walką, zagadkami i eksploracją.

Dwór Czarnego Gnoma

MÖRK BORG

12 stron eksploracji rezydencji tytułowego tyrana. Tutaj koty ludojady czają się w zakurzonych kaplicach, a brunatni kultyści tylko czekają, żeby wyjechać im w ryj z korbacza. Ponadto  parę przydatnych generatorów i czytelne, lecz klimatyczne mapy.

Serce smoka

DnD 5e, silver bestseller

Debiut na DMsGuild. Lekka przygoda fantasy dla postaci na pierwszym poziomie doświadczenia. Zaplanowana na 4-6 godziny gry. Ot taka w sam raz do rozegrania w leniwe popołudnie albo na konwencie. Dość przyjazna początkującym graczom.

Odkupienie

Coriolis, Zwycięski scenariusz konkursu Quentin 2019

Ostatnie parę lat spędziliście w więzieniu. Szczęśliwy traf i determinacja pozwoliły wam prysnąć. Podczas odsiadki dowiedzieliście się o istnieniu skarbu. Niestety pościg jest tuż za wami. Przygoda zaczyna się jak klasyczna „wyprawa po skarb” – pytanie, co znajdziecie oprócz złota i klejnotów?

Szyszynka Grozy

Shadowrun Anarchy

Mój pierwszy opublikowany scenariusz. Finalista Quentina 2018. Śledztwo w cyberpunkowej Pradze, włamania do bibliotek, zdrady i strzelaniny. Seryjny morderca w tle.